Str. Jean Monnet 5B, Sector 1, Bucuresti (zona Piata Dorobantilor - Charles de Gaulle - Primaverii)

Politica de confidentialitate (GDPR)

Consideram asigurarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental pentru Platinum I&C SRL, prin urmare vom depune toate eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastra in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 ("Regulamentul general privind protectia datelor" sau "GDPR"), precum si cu orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei.

Dorim sa va informam despre modul in care colectam, utilizam, transferam si protejam datele dvs cu caracter personal atunci cand interactionati cu noi in legatura cu serviciile pe care le furnizam.

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acesteia.

1. Cine suntem si cum ne puteti contacta

Platinum I&C SRL este persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Str. Ialomicioarei 39, Sector 1 si este denumita in continuare “Platinum”. In sensul legislatiei cu privire la protectia datelor, suntem operator atunci cand prelucram datele dvs cu caracter personal.

Intrucat suntem intotdeauna deschisi sa aflam opiniile dumneavoastra, precum si sa va furnizam orice informatii suplimentare de care ati putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, va incurajam sa ne contactati la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., cu mentiunea: in atentia Responsabilului cu protectia datelor.

2. Ce categorii de date cu caracter personal prelucram

In general, colectam datele cu caracter personal direct de la dumneavoastra, astfel incat aveti controlul asupra tipului de informatie pe care ne-o oferiti. Cu titlul de exemplu, primim informatii de la dvs. astfel:

- Cand solicitati serviciile noastre, prin intermediul formularului de contact publicat pe site-ul https://infiintaridizolvarifirme.ro sau prin intermediul telefonului, ne transmiteti: numele si prenumele, numarul de telefon, adresa de e-mail, forma de organizare si numarul de asociati. Toate aceste date sunt preluate cu scopul de a va putea furniza servicii juridice (prin intermediul colaboratorilor), de infiintari, dizolvari sau modificari firme.
- Cand ne transmiteti orice date sau documente prin intermediul formularului de infiintare firma online, publicat pe site-ul https://infiintaridizolvarifirme.ro. Avem grija si responsabilitatea de a va proteja informatiile furnizate si de a le prelucra strict in scopul de a va furniza serviciile solicitate.

Putem, de asemenea, sa colectam si sa prelucram ulterior anumite informatii cu privire la comportamentul dvs. in timpul vizitarii site-ului nostru, https://infiintaridizolvarifirme.ro, pentru a va personaliza experienta online si a va pune la dispozitie oferte adaptate profilului dvs. Pe site-ul nostru putem stoca si colecta informatii in cookie-uri si tehnologii similare, conform Politicii noastre de cookie-uri.

Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protectia datelor in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale persoanelor care nu au implinit varsta de 18 ani.

3. Care sunt scopurile si temeiurile prelucrarii

Putem utiliza datele dvs. cu caracter personal in urmatoarele scopuri:

3.1. Pentru prestarea serviciilor pe care le solicitati, in beneficiul dvs, care includ: asigurarea serviciilor de infiintare firme, dizolvare firme, modificari in structura sau documentatia firmelor, servicii de consultanta, suport, inclusiv oferirea de raspunsuri la intrebarile dvs., adresate prin intermediul formularului de contact sau al numarului de telefon, publicate pe site-ul nostru, https://infiintaridizolvarifirme.ro. Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre Platinum sau colaboratorii sai si dvs. De asemenea, anumite prelucrari subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila.

3.2. Pentru imbunatatirea serviciilor noastre
Ne dorim in permanenta sa va oferim cea mai buna experienta online. Pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul dvs. ca utilizator, va putem invita sa completati chestionare de satisfactie sau putem desfasura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii si cercetari de piata.

Ne intemeiem aceste activitati pe interesul nostru legitim de a desfasura activitati comerciale, avand intotdeauna grija ca drepturile si libertatile dvs. fundamentale sa nu fie afectate.

3.3. Pentru marketing
Vrem sa va tinem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care va intereseaza. In acest sens, va putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la serviciile furnizate de Platinum.

Comunicarile de marketing se bazeaza pe consimtamantul dvs. prealabil. Va puteti razgandi si retrage consimtamantul in orice moment, prin:
– Accesarea link-ului de dezabonare afisat in cadrul mesajelor pe care le primiti de la noi, sau prin
– Contactarea Platinum folosind detaliile de contact publicate pe pagina de Despre noi / Contact.

In anumite situatii, ne putem baza activitatile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova si dezvolta activitatea comerciala. In orice situatie in care folosim informatii cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grija si luam toate masurile necesare pentru ca drepturile si libertatile dvs. fundamentale sa nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteti solicita oricand, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal in scop de marketing, urmand sa dam curs cererii dvs.

3.4. Pentru apararea intereselor noastre legitime

Pot exista situatii in care vom folosi sau transmite informatii pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala. Acestea pot include:
– Masuri de protectie a site-ului web si a utilizatorilor platformei https://infiintaridizolvarifirme.ro fata de atacuri cibernetice;
– Masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente;
– Masuri de gestionare a diverselor altor riscuri;
– Utilizarea in alte cazuri in care acest lucru este cerut sau permis de lege.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrari este interesul nostru legitim de a ne apara activitatea comerciala, fiind inteles ca ne asiguram ca toate masurile pe care le luam garanteaza un echilibru intre interesele noastre si drepturile si libertatile dvs. fundamentale.

4. Cat timp pastram datele dvs. cu caracter personal

Ca regula generala, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cat timp sunteti abonat la https://infiintaridizolvarifirme.ro sau pe durata contractului pe care il incheiem cu scopul de a va asigura serviciile noastre. Puteti sa ne solicitati oricand stergerea anumitor informatii sau incheierea contractului si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informatii in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.

5. In ce tari transferam datele dvs. cu caracter personal

Dupa caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. urmatoarelor categorii de destinatari:

– Persoanelor juridice cu care Platinum (si partenerii sai) colaboreaza in beneficiul dvs., dar numai dupa acordul prealabil al clientilor care solicita astfel de servicii;
– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing.

In cazul in care ne revine o obligatie legala sau daca este necesar pentru a ne apara un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autoritati publice.

Ne asiguram ca accesul la datele dvs. de catre tertii persoane juridice de drept privat se realizeaza in conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor, in baza unor contracte incheiate cu acestia sau ne vom asigura ca exista o decizie privind caracterul adecvat al nivelului de protectie sau ca operatorul sau persoana imputernicita de operator din jurisdictia respectiva ofera garantii adecvate sau se aplica una din urmatoarele exceptii:

- dvs. v-ati exprimat in mod explicit acordul cu privire la transferul propus, dupa ce ati fost informat asupra posibilelor riscuri pe care astfel de transferuri le pot implica;
- transferul este necesar pentru executarea unui contract intre dvs. si noi sau pentru aplicarea unor masuri precontractuale adoptate la cererea dvs;
- transferul este necesar pentru incheierea unui contract sau pentru executarea unui contract incheiat in interesul dvs. intre noi si o alta persoana fizica sau juridica;
- transferul este necesar din considerente importante de interes public;
- transferul este necesar pentru stabilirea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta;
- transferul este necesar pentru protejarea intereselor dvs. vitale sau ale altor persoane, atunci cand persoana vizata nu are capacitatea fizica sau juridica de a-si exprima acordul;
- transferul se realizeaza dintr-un registru care are scopul de a furniza informatii publicului si care poate fi consultat de public.

6. Unde sunt stocate datele dvs. cu caracter personal

In prezent, stocam si prelucram datele dvs. cu caracter personal numai pe teritoriul Romaniei.

7. Cum protejam securitatea datelor dvs. cu caracter personal

Ne angajam sa asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, conform standardelor industriei. De asemenea, vom folosi masuri de securitate adecvate atunci cand prelucram orice fel de categorii speciale de date personale.

Toti partenerii nostri, colaboratorii, angajatii, consultantii, lucratorii, operatorii si persoanele imputernicite (adica cei care prelucreaza datele dvs. personale in numele nostru, in scopurile enumerate mai sus), care au acces la si sunt asociate cu prelucrarea datelor personale, sunt obligati la respectarea confidentialitatii acestor date personale si la garantarea aceluiasi nivel de protectie ca cel furnizat de noi.

In ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea informatiilor prin Internet, in general, sau prin intermediul altor retele publice, nu este complet sigura, existand riscul ca datele sa fie vazute si utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

8. Ce drepturi aveti

Regulamentul general privind protectia datelor va recunoaste o serie drepturi in legatura cu datele dvs. cu caracter personal. Puteti solicita accesul la datele dvs., corectarea oricaror greseli din fisierele noastre si/sau va puteti opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, va puteti exercita dreptul de a va plange autoritatii de supraveghere competente sau de a va adresa justitiei. Dupa caz, puteti beneficia si de dreptul de a solicita stergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor dvs. si dreptul la portabilitatea datelor.

Aveti posibilitatea ca in orice moment sa va exercitati urmatoarele drepturi:

- Dreptul la informare: puteti solicita informatii privind activitatile de prelucrare a datelor dvs personale;
- Dreptul la rectificare: puteti rectifica datele personale inexacte sau le puteti completa;
- Dreptul la stergerea datelor: ("dreptul de a fi uitat") puteti obtine stergerea datelor, in cazul in care prelucrarea acestora nu a fost legala sau in alte cazuri prevazute de lege;
- Dreptul la restrictionarea prelucrarii: puteti solicita restrictionarea prelucrarii in cazul in care contestati exactitatea datelor, precum si in alte cazuri prevazute de lege;
- Dreptul de opozitie: puteti sa va opuneti, in special, prelucrarilor de date care se intemeiaza pe interesul nostru legitim;
- Dreptul la portabilitatea datelor: puteti primi, in anumite conditii, datele personale pe care ni le-ati furnizat, intr-un format care poate fi citit automat sau puteti solicita ca respectivele date sa fie transmise altui operator;
- Dreptul de a depune plangere: puteti depune plangere fata de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;
- Dreptul de retragere a consimtamantului: in cazurile in care prelucrarea se intemeiaza pe consimtamantul dvs, vi-l poti retrage oricand. Retragerea consimtamantului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuata anterior retragerii ramanand in continuare valabila;
- Drepturi suplimentare aferente deciziilor automate: puteti cere si obtine interventia umana cu privire la respectiva prelucrare, va puteti exprima propriul punct de vedere cu privire la aceasta si puteti contesta decizia.

9. Durata de raspuns

Ne propunem sa raspundem la orice solicitari valide in termen de maximum o luna. In cazul in care se dovedeste ca acest lucru este foarte complicat sau daca ati facut mai multe solicitari, urmeaza sa raspundem in termen de maximum doua luni si va vom anunta timpul de care dispunem pentru a va raspunde solicitarilor. Putem continua sa folosim datele dvs. cu caracter personal in urma unei solicitari de restrictionare, in cazul in care:

- avem consimtamantul dvs.;
- pentru a constata, exercita sau asigura apararea unui drept in instanta;
- pentru a proteja drepturile Platinum sau ale altei persoane fizice sau juridice.

10. Plangeri, intrebari si solicitari privind protectia datelor

Plangeri Aveti dreptul sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pentru protectia datelor sunt urmatoarele:

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania
Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Fara a va afecta dreptul dvs de a contacta in orice moment autoritatea de supraveghere, va rugam sa ne contactati in prealabil, si va promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problema pe cale amiabila.

Intrebari si solicitari

Platinum asigura disponibilitatea pentru orice nelamuriri, clarificari sau orice detalii de care aveti nevoie cu privire la prezenta Politica de Prelucrare a Datelor.

Ne puteti contacta si pentru orice sugestii sau comentarii legate de aceasta Politica sau modul in care colectam si utilizam datele dvs.

Str. Jean Monnet 5B, Sector 1, Bucuresti (zona Piata Dorobantilor - Televiziune) (40 – 21) 231 22 94 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Copyright© 2009-2020. Toate drepturile rezervate.