Acte necesare
● Copie a actelor de identitate/pasaportului actionarilor;
● Dovada sediului social;
● Acordul Asociatiei de proprietari in imobilul in care se situeaza sediul dvs. social;
● Acordul vecinilor direct vizati (acordul vecinilor din laterala, precum si de cel al vecinilor din apartamentele de dedesubt si de deasupra);
● Declaratiile de Asociat / Asociat Unic si Administrator;
● Specimenele de semnatura ale Administratorului.
Informatii
● Alegerea obiectului/obiectelor de activitate;
● 3 variante de nume de firma, pentru rezervarea denumirii societatii la O.N.R.C.;
● Optiunile privind TVA si plata impozitului.
In plus fata de aceste acte, in functie de obiectul de activitate, de sedii secundare, de puncte de lucru etc., exista posibilitatea sa fie necesare si alte acte, pe care ti le vom comunica la momentul potrivit.
Tocmai pentru nu-ti irosi timpul si pentru a putea sa stabilim cu exactitate de la inceput ce serviciu iti doresti, te invitam sa completezi corect, cu toate detaliile, campurile aferente din