Str. Jean Monnet 5B, Sector 1, Bucuresti (zona Piata Dorobantilor - Charles de Gaulle - Primaverii)

Persoana Fizica Autorizata

Persoana Fizica Autorizata

Persoana Fizica Autorizata este cea mai simpla forma sub care o persoana fizica poate desfasura individual si independent activitati economice.
PFA-ul nu are personalitate juridica si este strict legat de autorizarea persoanei fizice pentru acel domeniu pentru care face dovada pregatirii si experientei sale profesionale.
Titularul unui PFA poate detine simultan si statutul de asociat al unei persoane juridice.
Obiectul principal de activitate este reprezentat de un singur cod CAEN principal, la care se pot adauga alte maxim 4 coduri CAEN.

● Procedura de infiintare este relativ simpla si presupune costuri reduse;
● Cheltuielile de administrare sunt mai mici decat in cazul unui SRL;
● PFA nu are nevoie legal de un contabil, intrucat contabilitatea poate fi tinuta in partida simpla;
● Numarul declaratiilor fiscale care trebuie depuse este redus;
● PFA-urile au dreptul sa angajeze cu contract individual de munca terte persoane;
● Asociatii raspund numai in limita capitalului social subscris, stabilit de catre asociati, cu respectarea plafonului minim prevazut de lege (200 Ron).

Avem nevoie de la tine

Acte necesare
● Carte de identitate sau pasaport;
● Actul de proprietate al sediului in care va functiona persoana fizica autorizata;
● Acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor (doar pentru apartamente);
● Specimenul de semnatura al persoanei fizice autorizate;
● Documentele care atesta pregatirea profesionala;
● Documentele care atesta experienta profesionala.

Informatii
● Alegerea obiectului de activitate

In plus fata de aceste acte, in functie de obiectul de activitate, de sedii secundare, de puncte de lucru etc., exista posibilitatea sa fie necesare si alte acte, pe care ti le vom comunica la momentul potrivit.

Tocmai pentru nu-ti irosi timpul si pentru a putea sa stabilim cu exactitate de la inceput ce serviciu iti doresti, te invitam sa completezi corect, cu toate detaliile, campurile aferente din

Cu ce ne ocupam noi

● Rezervare denumire P.F.A.;
● Conceperea, redactarea si autentificarea urmatoarelor acte:
- Contract Comodat/ Inchiriere pentru spatiul unde se stabileste sediul profesional al P.F.A.;
● Completare Cerere ( formular O.N.R.C.);
● Completare Declaratie (formular O.N.R.C.);
● Completare Anexa Vector Fiscal (formular O.N.R.C.);
● Depunerea dosarului la Registrul Comertului;
● Reprezentarea in fata persoanelor desemnate de catre Directorul institutiei cu atributii de verificare si autorizare a inscrierior in Registrul Comertului.

Dosarul pentru infiintare P.F.A. este complet cand cuprinde toate documentele expuse mai sus.

Intocmirea dosarului complet si in mod corect o vom face noi pentru tine: vom depune dosarul la Registrul Comertului si, in urma verificarii dosarului, se va dispune autorizarea infiintarii P.F.A..

Oferim cel mai bun raport calitate/pret pentru serviciile oferite, iar tarifele noastre sunt reale, ferme si fixe.
ATENTIE! Nu sunt incluse taxele de la Registrul Comertului, capitalul social sau specimenul de semnatura.

Preturile de mai sus au in vedere infiintarea unei firme cu asociat unic, cetatean roman. Pentru fiecare asociat in plus, la pretul afisat se adauga suma de 50 Lei.

Pentru oferta privind asociat cetatean strain sau societate comerciala, te invitam sa ne contactezi.

Constituirea unei firme presupune urmatoarele taxe, care nu sunt incluse in pretul nostru de infiintare:

● Taxe de Registru si de publicare in Monitorul Oficial;
● Capital social;
● Specimen de semnatura (se semneaza personal numai in fata notarului public).

Simplu, rapid, eficient, fara cheltuieli in plus!
Doar 3 pasi si firma ta e gata !

Putem sa-ti asiguram o gama larga de servicii sau doar o parte din acestea, in functie de oferta pentru care optezi.
Alege exact ce ti se potriveste, atat din punct de vedere al serviciilor, cat si din punct de vedere financiar.

OFERTA 1

Asociat unic
● Noi vom redacta si atesta actele necesare infiintarii firmei cu asociat unic, pregatind dosarul pentru depunerea acestuia la Registrul Comertului (concepere, atestare documente si completare formulare)
● Iti vom transmite dosarul complet pentru depunerea acestuia la Registrul Comertului
● Va trebui sa te ocupi personal de rezervarea denumirii...

Mai multe informatii...

OFERTA 2

Asociat unic
● Noi vom redacta si atesta actele necesare infiintarii firmei cu asociat unic, pregatind dosarul pentru depunerea acestuia la Registrul Comertului (concepere, atestare documente si completare formulare)
● Vom obtine rezervarea denumirii firmei de la Registrul Comertului
● Iti vom transmite dosarul complet pentru depunerea acestuia...

Mai multe informatii...

OFERTA 3

Asociat unic
● Redactarea si atestarea actelor necesare infiintarii firmei, pregatirea dosarului pentru depunerea acestuia la Registrul Comertului (concepere, atestare documente si completare formulare)
● Obtinerea rezervarii de denumire a firmei
● Depunerea dosarului la Registrul Comertului
● Ridicarea actelor de la Registrul Comertului si transmiterea acestora tie...

Mai multe informatii...

OFERTA 4

Asociat unic
● Redactarea si atestarea actelelor necesare infiintarii firmei, pregatirea dosarului pentru depunerea acestuia la Registrul Comertului (concepere, atestare documente si completare formulare)
● Obtinerea rezervarii de denumire a societatii
● Varsarea capitalului social la banca preferata de tine
● Depunerea actelor la Registrul Comertului...

Mai multe informatii...

OFERTA SPECIALA PENTRU STUDENTI

Pentru studenti, tariful minim pentru infiintarea unei societati cu asociat unic (cetatean roman) este de 240 RON.
Pentru a beneficia de aceasta reducere de tarif si de reducerile de la Registrul Comertului, studentii trebuie sa faca dovada ca:
● Urmeaza cursurile unei forme de invatamant superior de scurta sau lunga durata la o institutie de invatamant superior acreditata;
● Sunt cel putin in anul II de studii si si au promovat toate obligatiile stabilite de senatul universitatii;
● Nu au depasit varsta de 30 ani.

Pentru orice detaliu sau informatie legata de aceste servicii sau de altele de care ai nevoie, te invitam sa ne contactezi.
Copyright© 2009-2018. Toate drepturile rezervate.