Str. Jean Monnet 5B, Sector 1, Bucuresti (zona Piata Dorobantilor - Charles de Gaulle - Primaverii)

Infiintare Asociatii / Fundatii

Asociatii

Asociatia este subiectul de drept constituit de trei sau mai multe persoane care, pe baza unei intelegeri, pun in comun si fara drept de restituire contributia materiala, cunostintele sau aportul lor in munca pentru realizarea unor activitati in interes general, al unor colectivitati sau, dupa caz, in interesul lor personal nepatrimonial.

Asociatia dobandeste personalitate juridica prin inscrierea in Registrul asociatiilor si fundatiilor aflat la grefa Judecatoriei in a carei circumscriptie teritoriala isi are sediul.

Fundatii

Fundatia este subiectul de drept infiintat de una sau mai multe persoane care, pe baza unui act juridic intre vii ori pentru cauza de moarte, constituie un patrimoniu afectat, in mod permanent si irevocabil, realizarii unui scop de interes general sau, dupa caz, al unor colectivitati.

Activul patrimonial initial al fundatiei trebuie sa includa bunuri in natura sau in numerar, a caror valoare totala sa fie de cel putin 100 de ori salariul minim brut pe economie, la data constituirii fundatiei. Fundatia dobandeste personalitate juridica prin inscrierea sa in Registrul asociatiilor si fundatiilor aflat la grefa Judecatoriei in a carei circumscriptie teritoriala isi are sediul.

Acte necesare infiintarii unei asociatii / fundatii

● Cartile de identitate ale membrilor fondatori;
● Actul de proprietate al sediului in care va functiona asociatia/fundatia;
● Acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor (doar pentru apartamente);
● Dovada patrimoniului initial;
● Cazierul fiscal al membrilor fondatori/certificat fiscal pentru persoane juridice;
● Copie autorizatie expert contabil (daca este cazul).

Serviciile noastre pentru infiintarea unei asociatii / fundatii

● Completarea cererii de inregistrare;
● Obtinerea dovezii privind disponibilitatea si a rezervarii denumirii;
● Conceperea, redactarea si atestarea actului constitutiv;
● Conceperea, redactarea si atestarea statutului;
● Conceperea si redactarea contractului de comodat/ contractului de inchiriere;
● Achitarea taxelor judiciare de timbru;
● Constituirea, depunerea dosarului, reprezentarea si ridicarea actelor de la judecatorie.


Exista posibilitatea sa fie necesare si alte acte sau detalii, pe care ti le vom comunica la momentul potrivit.
Tocmai pentru nu-ti irosi timpul si pentru a putea sa stabilim cu exactitate de la inceput ce serviciu iti doresti, te invitam sa completezi:

Oferim cel mai bun raport calitate/pret pentru serviciile oferite, iar tarifele noastre sunt reale, ferme si fixe.
ATENTIE! Nu sunt incluse taxele de la Registrul Comertului, capitalul social sau specimenul de semnatura.

Preturile de mai sus au in vedere infiintarea unei firme cu asociat unic, cetatean roman. Pentru fiecare asociat in plus, la pretul afisat se adauga suma de 50 Lei.

Pentru oferta privind asociat cetatean strain sau societate comerciala, te invitam sa ne contactezi.

Constituirea unei firme presupune urmatoarele taxe, care nu sunt incluse in pretul nostru de infiintare:

● Taxe de Registru si de publicare in Monitorul Oficial;
● Capital social;
● Specimen de semnatura (se semneaza personal numai in fata notarului public).

Simplu, rapid, eficient, fara cheltuieli in plus!
Doar 3 pasi si firma ta e gata !

Putem sa-ti asiguram o gama larga de servicii sau doar o parte din acestea, in functie de oferta pentru care optezi.
Alege exact ce ti se potriveste, atat din punct de vedere al serviciilor, cat si din punct de vedere financiar.

Pentru orice detaliu sau informatie legata de aceste servicii sau de altele de care ai nevoie, te invitam sa ne contactezi.
Copyright© 2009-2018. Toate drepturile rezervate.