Str. Jean Monnet 5B, Sector 1, Bucuresti (zona Piata Dorobantilor - Charles de Gaulle - Primaverii)
Furnizare informatii firme si recuperari datorii
Inregistrare emblema / brevet de inventie
Reprezentare in litigii comerciale / procedura falimentului
Reprezentare in procedura de arbitraj si mediere

Servicii juridice pe care ti le putem oferi

Click pentru mai multe informatii
Infiintari firme offshore
Din dorinta de a furniza clientilor nostri fideli si alte servicii specializate societare si care sa le confere o mai mare lejeritate fiscala, dar si pentru potentialii clienti, plecand de la flexibilitatea care ne caracterizeaza, am dezvoltat gama de servicii offshore in "paradisuri fiscale", care ajuta la protejarea identitatii asociatilor si reducerea semnificativa a taxelor si impozitelor (pana la 0%).

Din aceasta gama fac parte serviciile profesionale pentru constituirea de societati si servicii bancare offshore, in jurisdictii sigure, confidentiale si stabile, selectionate cu atentie, pentru a-ti acoperi in integralitate solicitarile specifice.

Fiecare client reprezinta un caz deosebit si unic pentru noi, fapt pentru care in conformitate cu cerintele tale vom actiona direct sau prin intermediul partenerilor nostri externi specializati in consultanta si management, pentru a-ti oferi un management de proiect impecabil. Sistemul nostru de organizare si colaborare permite atingerea unor standarde ridicate ale serviciilor profesionale, asistenta furnizata la timp si raspunsuri rapide la solicitarile tale.

In plus fata de serviciile standard de infiintare de societati offshore si conturi bancare, oferim si alte servicii, complexe, anterioare sau ulterioare infiintare, in functie de jurisdictia aleasa. Aceste servicii cuprind, printre altele, vanzarea firmelor offshore gata infiintate, asigurarea managementului, secretariatului, contabilitatii si auditului societatilor, precum si infiintartea de birouri virtuale.

Pentru a va face o pare cu privire la cuantumul preturilor pentru infiintarea si mentenanta unei firme offshore, va prezentam preturile minime pentru doua din jurisdictiile pe care le oferim (una comunitara si alta extracomunitara):

● Cipru (UE): 2.700 Euro (infiintare) - 1.300 Euro/an - (mentenanta dupa 1 an);
● Anquilla: 1.300 USD (infiintare) - 800 USD/an - (mentenanta dupa 1 an);

Printre cele mai apropiate jurisdictii offshore pe care le oferim sunt: Bulgaria, Ungaria si Polonia. Activitatea prin offshore poate fi inceputa in zece zile.

Consultanta firma
Antreprenorii aflati la inceput de drum sau oamenii de afaceri cu experienta indelungata necesita solutii prompte si eficiente, care sa corespunda exact nevoilor aparute pe parcursul derularii afacerilor. Pentru ca intelegem aceste nevoi, venim in intampinare cu pachete de servicii integrate, care includ, pe langa demersurile necesare infiintarii / administrarii unei afaceri, si conceptul de consultanta comerciala.

Oferim consultanta cu privire la:
● Redactarea de contracte, consiliere in vederea implementarii acestora, negociere conditii contractuale, in vederea optimizarii pozitiei dumneavoastra;
● Identificare debitori rau-platnici, notificarea repetata a acestora, in vederea recuperarii debitelor, concilierea in vederea rezolvarii amiabile a litigiilor, redactarea ordonantelor de plata si sustinerea acestora in instanta;
● Reprezentarea societatii in raporturile contractuale si in raporturile cu tertii.
Furnizare informatii firme
Informatiile complete, cat mai exacte si la zi, sunt cele care fac diferenta la selectarea corecta a partenerilor de afaceri si care, mai departe, te conduc in siguranta spre succes.

Noi verificam daca informatiile care ti-au fost furnizate sunt corecte: daca societatea comerciala respectiva exista in realitate, unde are sediul, precum si daca a inregistrat profit sau pierderi in cursul anului anterior.

Totodata, te putem informa cu privire la situatiile financiare mai indepartate ale potentialului partener de afaceri, asociati, administratori, cenzori, puterile conferite reprezentantilor societatii pe care o conduce, istoricul modificarilor intervenite in aceasta, precum si daca este angrenata in litigii pentru sume de bani.

Avand datele financiare si de contact exacte ale potentialului partener, poti decide in cunostiinta de cauza daca incheind contractul cu acesta, nu te supui unui risc de neplata. Informatia, in acest caz, poate face diferenta intre deciziile tale si iti poate oferi avantajul de care ai nevoie in fata concurentilor!
Recuperari datorii
Pentru ca munca ta conteaza si pentru ca, de foarte multe ori, partenerii de afaceri „uita” sa-ti plateasca serviciile prestate, noi te ajutam sa-ti recuperezi banii. Primul pas pe care trebuie sa-l faci este sa ne contactezi, semnam contractul prin care te vom reprezenta si, incepand cu acest moment, noi ne vom ocupa de intreaga procedura de recuperare a banilor tai: convingem debitorul, folosind procedee legale, ca este mai bine sa “stinga” o datorie pe cale amiabila decat sa se ajunga la rezolvarea situatiei in instanta, evitand astfel mai multe cheltuieli.

Colaboratorii nostri (contabili, avocati, lichidatori) au o experienta vasta in domeniu si sunt in masura sa contracareze toate tertipurile rau-platnicilor. Abordarea noastra este una graduala, care incepe prin contactarea rau-platnicilor prin telefon, apoi notificari, concilieri si poate ajunge, daca este nevoie, chiar in instanta. Pentru ca experienta conteaza, de cele mai multe ori reusim sa determinam rau-platnicii, pe cale amiabila sa-si achite datoriile, astfel costurile tale sunt unele minime fata de rezultatul obtinut.
Inregistrare emblema
Emblema este un element utilizat pentru identificarea si individualizarea comerciantului. Poate fi reprezentata doar prin cuvinte, doar printr-un element grafic sau complex, prin combinatia celor doua. In vederea inscrierii in Registrul Comertului, emblema trebuie sa fie supusa verificarii, fiind necesar ca aceasta sa fie diferita de cele deja existente.

Acte necesare pentru inscriere/modificare emblema:
● Acte de identitate asociati;
● Actul constitutiv al societatii la zi;
● Macheta emblemei, in 2 exemplare

Servicii noastre:
● Obtinerea dovezii privind disponibilitatea emblemei;
● Completarea cererii de inregistrare;
● Conceperea si redactarea actului modificator al actului constitutiv – Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor/ Actionarilor/ Decizia asociatului unic;
● Conceperea si redactarea actului constitutiv actualizat cu macheta emblemei in original inclusa in act;
● Constituirea dosarului pentru Registrul Comertului
Gazduire sediu social
Cand nu detineti in proprietate un imobil indiferent de natura acestuia, sau detineti, dar exista impedimente in obtinerea acordului asociatiei de proprietari si al vecinilor, atat in cazul infiintarii unei firme, cat si in cel al schimbarii sediului social al acesteia, va oferim urmatoarele servicii:

● Gazduire sediu social la un cabinet de avocat la tariful de 30 Euro/luna timp de un an, cu posibilitatea de schimbare la adresa unui alt cabinet de avocat la expirarea duratei initiale;
● Gazduire sediu social la adresa unui imobil, altul decat cabinetul de avocat, la tariful de 20 Euro/luna.
Reprezentare in litigii comerciale
Acordam asistenta juridica si reprezentare pe parcursul tuturor fazelor procedurale, inclusiv in faza concilierii prealabile, in toate ariile de interes comercial, in conflictele aparute in urma incheierii unor acorduri comerciale, a unor acorduri de asigurare, in cauze ce tin de responsabilitatea creditorului, de relatia cu bancile, in cauze privind contracte de vanzare-cumparare, ipoteca, garantie, calitatea produselor etc.
Reprezentare in procedura insolventei / falimentului
Cererea de deschidere a procedurii insolventei poate fi formulata atat de catre creditori, cat si de catre debitori, iar cel ce formuleaza cererea are posibilitatea sa solicite judecatorului desemnarea unui administrator judiciar sau lichidator ales de acestia. Instantele judecatoresti competente sunt tribunalele in a caror raza teritoriala isi au sediul debitorii, iar in cadrul acestor institutii se distinge judecatorul sindic, ale carui atributii sunt limitate la controlul judecatoresc al activitatii administratorului judiciar si/sau al lichidatorului si la procesele si cererile de natura judiciara aferente procedurii falimentului (insolventa).

Procedura simplificata a falimentului (procedura prin care debitorul intra direct in procedura falimentului, fie odata cu deschiderea procedurii insolventei, fie dupa o perioada de observatie de maximum 60 zile) se aplica debitorilor in stare de insolventa, aflati in una din urmatoarele situatii:
● Comerciantii, persoane fizice, actionand individual;
● Asociatii familiale;
● Comerciantii exceptati de la aplicarea procedurii generale;
● Debitorii care nu au depus la termen actele cerute de lege;
● Societati dizolvate anterior formularii cererii introductive;
● Debitori care si-au declarat prin cererea introductiva intentia de intrare in faliment sau care nu sunt indreptatiti sa beneficieze de procedura de reorganizare judiciara prevazuta de lege.
Reprezentare in procedura de arbitraj si mediere
In etapa solutionarii conflictelor pe cale amiabila, suntem alaturi de clientii nostri prin intermediului medierii si arbitrajului.

Medierea consta in solutionarea amiabila a conflictului prin intermediului unei terte persoane specializate denumita mediator, in conditii de confidentialitate si impartialitate, cu consimtamantul liber al partilor implicate. In acest sens, oferim servicii juridice de asistare si reprezentare, cat si servicii de consultanta si asistenta juridica in fata institutiilor implicate in procedura medierii.

Arbitrajul reprezinta o modalitate privata de solutionare a confictelor, prin intermediul caruia persoanele cu capacitate deplina de exercitiu a drepturilor pot solutiona litigiile patrimoniale dintre ele, cu exceptia acelora care privesc drepturi asupra carora legea nu permite a se tranzactiona. Acesta se clasifica in doua forme: arbitraj institutionalizat si arbitraj ad-hoc.

In materia arbitrajului, biroul nostru ofera servicii de asistenta si reprezentare in fata tuturor institutiilor implicate in aceasta procedura.
Reprezentare in procedura recunoasterii hotararilor straine (PROCEDURA DE EXEQUATOR)
Procedura recunoasterii hotararilor pronuntate de instante din alte state este mecanismul prin care hotararile straine dobandesc pe teritoriul tarii noastre autoritate de lucru judecatoresc. In acest sens, urmare a procedurii de recunoastere, hotarararile straine isi produc efectele, devenind executorii si pe teritoriului statului roman.

Recunoasterea hotararilor straine se face prin intermediul instantei de judecata si poarta denumirea de procedura de exequator.
Obtinere viza si permis sedere in Romania
Serviciile noastre includ:
● Consultanta cu privire la obtinerea vizei de sedere;
● Obtinerea certificatelor de inregistrare pentru cetateni UE/SEE/Confederatia Elvetiana cat si carti de rezidenta pentru membrii de familie ale acestora;
● Obtinere permis de sedere pentru cetateni straini;
● Obtinerea autorizatiei de munca pentru cetateni straini in vederea angajarii/detasarii de/la catre societatile cu sediul in Romania;
● Prelungirea dreptului de sedere;
● Reprezentarea in fata Oficiului Roman pentru Imigrari pentru obtinerea sau prelungirea oricaror tipuri de vize, permise de sedere, autorizatii de munca.

Doar 3 pasi
pentru a solutiona o problema

Ne contactezi

Folosind numerele de telefon, adresa de email sau formularul de contact din pagina noastra de CONTACT.

Analizam informatiile

Expertii nostri analizeaza informatiile pe care ni le-ai furnizat, pentru a-ti putea oferi cele mai eficiente solutii.

Acordam asistenta

Acordam asistenta juridica si reprezentare pe parcursul tuturor fazelor procedurale.

Fiecare client in parte este unul important si deosebit pentru noi,
fapt pentru care toate detaliile se discuta in cadrul unei intalniri private si confidentiale

Copyright© 2009-2020. Toate drepturile rezervate.